Gönderen: yu7uf | Mart 28, 2009

4.2.2.1 Ve 4.2.2.2 Dns Problemi

Şu günlerde dns’niz 4.2.2.1 ve 4.2.2.2 ise internetiniz yavaşlamış,sayfa görüntelenemiyor hata raporunu alıyor olmalısınız.Bu problemi gidermek için Denetim Masası>Ağ Bağlantıları>Yerel Ağ Bağlatısı özellikler

DNS sunucu adresini otomatik olarak al’ı işaretleyip tamam’a bastığınızda sorun çözülüyor.Bunun sebebi Türkiyedeki kullanıcıların 4.2.2.1 ve 4.2.2.2 DNS adreslerini kullanmaları ve bu kullanımın sunucudaki yoğunluğu arttırması.

dns2

dns


Responses

  1. bu durumda ne yapabiliriz.benim mesala son zamanlarda dns hatası diyor.bunu otomatik yaptığım halde yine aynısını diyor.ama ben bu siteye üyeyim ve daha önce çok rahat giriyordum.

  2. xp kullanıyorsan treewalk dns changer kullan
    ben program kurmak istemiyorum dersen http://www.byterelay.com/ daki adımları uygula ve dnsni otomatik değiştire al

  3. https://ystudio.wordpress.com/2009/02/18/yasakli-sitelere-girmek-dns-ayarlarini-vistada-degistirmek/

  4. Ama benimki tablet dns ayarlari tablette nasıl değişiyor


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

